ΡΕΤΖΑΚΑΣ ENTRY

Ημερομηνία: 04/02/2024. Ώρα εκκίνησης: 10:30 π.μ. Απόσταση: 6,8Χλμ. Υψομετρικά: ± 420μ. Χρονικό όριο: 2 ώρες. Οι εγγραφές έχουν κλείσει.

Σύντομη Περιγραφή

Ανακαλύψτε τον καταρράκτη “Ρέτζακα” αλλά και την φυσική ομορφιά του τόπου μας μέσα από την εισαγωγική διαδρομή με την ονομασία “Ρέτζακας Entry”. Νέα, ανασχεδιασμένη και πιό ενδιαφέρουσα διαδρομή με εκκίνηση και τερματισμό το παλιό Δημοτικό Σχολείο Πλοκαμιανών και θα είναι μία νέα εμπειρία για όσους την τρέξουν ή την περπατήσουν αφού θα είναι κατά 60% εντελώς νέα χάραξη σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές με μοναδικά περάσματα. Η διαδρομή θα είναι σηματοδοτημένη με το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα.

Περιγραφή διαδρομής

Η διαδρομή ξεκινάει από το παλιό Δημοτικό Σχολείο Πλοκαμιανών όπου οι συμμετέχοντες ανηφορίζουν μέσω αγροτικών δρόμων με πέρασμα απο την Μεγάλη Ελιά προς το χωριό Τζιτζιφιά.

Στο 1ο Χλμ. φτανουμε στην γειτονια Κατσαλιανά οπου στρίβουμε δεξιά και ανηφορίζουμε σε νέο χαραγμενο μονοπάτι με πορεια προς το εκκλησακι του Αγ. Γεωργιου περνωντας και μπροστα απο παλιο αλωνι.

Επειτα στο 1,8 Χλμ. μπαινουμε ξανα σε χωματοδρομο – δασικο δρομο όπου συνεχιζουμε να κινουμαστε ανηφορικα.

Στο 2Χλμ συνανταμε την 1η υδροδοσία στο σημειο Παλιόστερνες οπου στριβουμε αριστερα ανηφορικα προς το σημειο Μουρνιδια για 700μ οπου εκει ξεκιναει ξανα το μονοπατι.

Στο 2,8 Χλμ. φτάνουμε στο υψηλοτερο σημείο της διαδρομης (περιπου 550μ) οπου ξεκινά ενα κατηφορικο κομμάτι για 500μ επειτα συνεχιζουμε ανηφορικα για 100μ οπου φτάνουμε στον καταρράκτη Ρετζακα που θα είναι υποχρεωτικό σημείο διέλευσης (θα υπάρχει έλεγχος) και για όποιον θέλει θα είναι σημείο φυσικής υδροδοσίας από το καθαρό νερό του ίδιου του καταρράκτη.

Έπειτα ξεκινάει η κάθοδος για 250μ σε τεχνικό μονοπατι μέχρι τον αγροτικό δρόμο οπου πλεον κινούμαστε με κατεύθυνση προς Τζιτζιφιά.

Στα 700μ στριβουμε αριστερα σε δευτερεύων αγροτικο δρόμο που περναει μεσα απο ελαιοδεντρα και φτανουμε στην ΝοτιοΑνατολικη είσοδο του χωριού Τζιτζιφια.

Διασχιζουμε το αγνωστο καλντεριμι της Τζιτζιφιας για λιγα μετρα μέχρι την είσοδο του χωριού Τζιτζιφιά οπου συνανταμε τον 2ο Σταθμο υδροδοσιας.

Αμέσως μετά, στρίβουμε 180 μοίρες αριστερά και κατηφορίζουμε ξανα Νοτια και σε 200μ στριβουμε δεξια προς την Εκκλησια Πετρου & Παυλου.

Επειτα ανηφοριζουμε προς την γειτονια Χατζογιάννηδων οπου ακολουθει η τελευταια ανηφορα της διαδρομης μέχρι το 5,7 Χλμ. της διαδρομης.

Εκεί στρίβουμε αριστερά και μπαίνουμε σε κατηφορικο αγροτικό – δασικο δρόμο μέχρι το Δημοτικό Σχολείο Πλοκαμιανών για τον Τερματισμό.

Ανάλυση διαδρομής

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ
ΔΑΣΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
ΜΟΝΟΠΑΤΙ
ΑΣΦΑΛΤΟΣ
ΤΣΙΜΕΝΤΟΔΡΟΜΟΣ
ΣΟΚΑΚΙ
ΚΑΛΝΤΕΡΙΜΙ

Σας φαίνεται μικρή και εύκολη η διαδρομή; Δείτε εναλλακτικά την πιο απαιτητική διαδρομή του ΡΕΤΖΑΚΑΣ CHALLENGE

Χάρτης Διαδρομής

Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο GPX της διαδρομής και να το εισάγετε στην εφαρμογή της αρεσκείας σας ή να το φορτώσετε στο ρολόι σας.

Τροφοδοσία διαδρομής

Ο Ρέτζακας Entry ως εισαγωγικός αγώνας δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικός ως προς τις ενεργειακές ανάγκες των συμμετεχόντων, ωστόσο επειδή οι σταθμοί υδροδοσίας θα είναι κοινοί με τον ΡΕΤΖΑΚΑΣ CHALLENGE, ο 2ος σταθμος (Τζιτζιφιά) θα είναι ενισχυμένος.

ΧΛΜ.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΝΕΡΟ
ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ
Παλιόστερνες
4,9
Τζιτζιφιά

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Στους κεντρικούς και τους δευτερεύοντες σταθμούς υδροδοσίας - τροφοδοσίας ΔΕΝ θα δίνονται πλαστικά μπουκαλάκια με νερό, αλλά θα δίνονται γεμισμένα ποτήρια (απο ανακυκλώσιμο υλικό) για κατανάλωση και απόρριψη επιτόπου για την αποφυγή ρύπανσης με πλαστικά κατά μήκος των διαδρομών. Όποιος συμμετέχοντας επιθυμεί να κουβαλάει νερό καθ'όλη την διάρκεια του αγώνα, θα πρέπει να φέρει ατομικό κύπελο, παγούρι, φλασκί ή ασκό υδροδοσίας, όπου θα μπορεί να τον ανεφοδιάζει στους σταθμούς ή στις φυσικές πηγές.