Ημερομηνία: 02/02/2024. Ώρα εκκίνησης: 10:30 π.μ. Απόσταση: 6,8Χλμ. Υψομετρικά: ± 420μ. Χρονικό όριο: 2 ώρες. Οι εγγραφές ανοίγουν σύντομα.

Σύντομη Περιγραφή

Ανακαλύψτε τον καταρράκτη “Ρέτζακα” αλλά και την φυσική ομορφιά του τόπου μας μέσα από την εισαγωγική διαδρομή με την ονομασία “Ρέτζακας Entry”. Η κλασσική μικρή και ελαφρώς δύσκολη διαδρομή με εκκίνηση και τερματισμό το παλιό Δημοτικό Σχολείο Πλοκαμιανών και θα είναι μία ξεχωριστή εμπειρία για όσους την τρέξουν ή την περπατήσουν αφού έχει μοναδικά περάσματα. Η διαδρομή θα είναι σηματοδοτημένη με το χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα.

Περιγραφή διαδρομής

Η διαδρομή ξεκινάει από το παλιό Δημοτικό Σχολείο Πλοκαμιανών όπου οι συμμετέχοντες ανηφορίζουν μέσω αγροτικών δρόμων με πέρασμα μπροστά από την Μεγάλη Ελιά προς το χωριό Τζιτζιφιά.

Στο 1ο Χλμ. φτάνουμε στην γειτονια Κατσαλιανά όπου στρίβουμε δεξιά και ανηφορίζουμε σε νέο χαραγμένο μονοπάτι με πορεία προς το εκκλησάκι του Αγ. Γεωργίου περνώντας και μπροστά από παλιό αλώνι.

Έπειτα στο 1,8 Χλμ. μπαίνουμε ξανά σε χωματόδρομο – δασικό δρόμο όπου συνεχίζουμε να κινούμαστε ανηφορικά.

Στο 2Χλμ συναντάμε την 1η υδροδοσία στο σημείο Παλιόστερνες όπου στρίβουμε αριστερά ανηφορικά προς το σημείο Μουρνίδια για 700μ όπου εκεί ξεκινάει ξανά το μονοπάτι.

Στο 2,8 Χλμ. φτάνουμε στο υψηλότερο σημείο της συγκεκριμένης διαδρομής (περίπου 550μ) όπου ξεκινά ενα κατηφορικό κομμάτι για 500μ, έπειτα συνεχίζουμε ανηφορικά για 100μ όπου φτάνουμε στον καταρράκτη Ρέτζακα που θα είναι υποχρεωτικό σημείο διέλευσης (θα υπάρχει έλεγχος) και για όποιον θέλει θα είναι σημείο φυσικής υδροδοσίας από το καθαρό νερό του ίδιου του καταρράκτη.

Έπειτα ξεκινάει η κάθοδος για 250μ σε τεχνικό μονοπάτι μέχρι τον αγροτικό δρόμο οπου πλέον κινούμαστε με κατεύθυνση προς Τζιτζιφιά.

Στα 700μ στρίβουμε αριστερά σε δευτερεύων αγροτικό δρόμο που περνάει μέσα από ελαιόδεντρα και φτάνουμε στην ΝοτιοΑνατολική είσοδο του χωριού Τζιτζιφιά.

Διασχίζουμε το άγνωστο καλντερίμι της Τζιτζιφιάς για λίγα μέτρα μέχρι την είσοδο του χωριού Τζιτζιφιά όπου συναντάμε τον 2ο Σταθμό υδροδοσίας.

Αμέσως μετά, στρίβουμε 180 μοίρες αριστερά και κατηφορίζουμε ξανά Νότια και σε 200μ στρίβουμε δεξιά προς την Εκκλησία Πέτρου & Παύλου.

Έπειτα ανηφορίζουμε προς την γειτονιά Χατζογιάννηδων όπου ακολουθεί η τελευταία ανηφόρα της διαδρομής μέχρι το 5,7 Χλμ. της διαδρομής.

Εκεί στρίβουμε αριστερά και μπαίνουμε σε κατηφορικό αγροτικό – δασικό δρόμο μέχρι το Δημοτικό Σχολείο Πλοκαμιανών για τον Τερματισμό.

Ανάλυση διαδρομής

ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ
ΔΑΣΙΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
ΜΟΝΟΠΑΤΙ
ΑΣΦΑΛΤΟΣ
ΤΣΙΜΕΝΤΟΔΡΟΜΟΣ
ΣΟΚΑΚΙ
ΚΑΛΝΤΕΡΙΜΙ

Σας φαίνεται μικρή και εύκολη η διαδρομή; Δείτε εναλλακτικά την πιο απαιτητική διαδρομή του ΡΕΤΖΑΚΑΣ CHALLENGE

Χάρτης Διαδρομής

Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο GPX της διαδρομής και να το εισάγετε στην εφαρμογή της αρεσκείας σας ή να το φορτώσετε στο ρολόι σας.

Τροφοδοσία διαδρομής

Ο Ρέτζακας Entry ως εισαγωγικός αγώνας δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικός ως προς τις ενεργειακές ανάγκες των συμμετεχόντων, ωστόσο επειδή οι σταθμοί υδροδοσίας θα είναι κοινοί με τον ΡΕΤΖΑΚΑΣ CHALLENGE, ο 2ος σταθμος (Τζιτζιφιά) θα είναι ενισχυμένος.

ΧΛΜ.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΝΕΡΟ
ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΟ
Παλιόστερνες
4,9
Τζιτζιφιά

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Στους κεντρικούς και τους δευτερεύοντες σταθμούς υδροδοσίας - τροφοδοσίας ΔΕΝ θα δίνονται πλαστικά μπουκαλάκια με νερό, αλλά θα δίνονται γεμισμένα ποτήρια (απο ανακυκλώσιμο υλικό) για κατανάλωση και απόρριψη επιτόπου για την αποφυγή ρύπανσης με πλαστικά κατά μήκος των διαδρομών. Όποιος συμμετέχοντας επιθυμεί να κουβαλάει νερό καθ'όλη την διάρκεια του αγώνα, θα πρέπει να φέρει ατομικό κύπελο, παγούρι, φλασκί ή ασκό υδροδοσίας, όπου θα μπορεί να τον ανεφοδιάζει στους σταθμούς ή στις φυσικές πηγές.